[TehLUG-General] اطلاع از اخبار جلسات توسط پیامک

Navid navid643 at gmail.com
Sun Dec 11 21:57:43 IRST 2011

On 11/23/11 11:47 AM, Behnam Tavakkoli wrote:
> امیدوارم زیاد استقبال نکنید! :)
> فعلا که لیست از 50 شماره گذشته و هر چه بیشتر بشه خرج من بیشتر :)

خیلی سرویس جالبی هست بهنام، من اگر بودم حتما استفاده می‌کردم.

 به نظرم اگر قراره برای دراز مدت این سروس رو فراهم کنی، بهتره هزینش رو
بگیری، یعنی برای هر نفر پرداخت هزینه اس ام اس نباید رقم بالایی باشه، اما
اگر یه نفر بخواد هزینه همش رو بده مسلما هزینه بال خواهد رفت.
چون ما داریم یه لاگ رو برگزار می‌کنیم، دلیل نمی‌شه همه‌چیز مجانی باشه.
وقتی یه چیزی هزینه داره باید هرکسی بخشی از اون رو کمک کنه تا کارهایی مثل
لاگ که یه ارگانیزشن تجاری نیست بتونه پیش بره.

و فکر می‌کنم این پرداخت در دو ورد بسیار مهم‌تر هست:
۱. سرویس‌هایی که همگانی نیست و عده‌ی معدودی ازش استفاده می‌کنند،
۲. سرویس‌هایی که جزو «سرویس‌های اصلی» نیستند

در مجموع خیلی از این کار خوشم اومد، اصولا تهران‌لاگ از ابتدا سرویس‌ها و
جلسات با کیفیت فرای لاگ برگزار کرده. (در مقایسه با لاگ‌های دیگه در دنیا).

موفق باشید
نوید