[TehLUG-General] شفاف سازی بعضی نقاط مبهم

Mohammad reza kamalifard sasydostan at gmail.com
Sun Dec 4 10:55:36 IRST 2011

آقایون خواهش می کنم دست بردارید از این دعوا های الکی
من کل این دو تا متن رو خوندم نفهمیدم شما داری سر چی این بنده خدا نویسنده
مطلب رو مورد خطاب قرار می دی بدون این که اصلا بدونی منظورش ایشون شما بودی!!!
دست بردارید از این کارها بحث های الکی جای این همه صرف وقت یه کاری بکنید که
مفید باشه!!
در ضمن به نظر من مطلبی که نوشتی حتی اگه اعتراض باشه اصلا لحن اصلا خوبی
نداره امیدوارم اون بنده خدا اصلا این نوشته شما رو هیچوقت نخونه!
--
محمد رضا کمالی فرد

در ۴ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۱۷، mahm0ud <mahmud.tehrani at gmail.com> نوشته:

--