[TehLUG-General] شفاف سازی بعضی نقاط مبهم

Abbas Esmaeeli iiriix at gmail.com
Sun Dec 4 11:13:17 IRST 2011

دوست عزیز،

اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنیم و فرض کنیم که لحن اشکان خوب
نبوده، لحن شما به شکل بدتری خودش رو نشون میده. اینکه این قدر عصبانی بشین و
بیان اینجا به مباحثه یک سری آدم بالغ بگید بس کنید و دارید بحث بیهوده والکی
می‌کنید به هیچ وجه لحن مناسبی نیست. اگر دوست ندارید این بحث رو دنبال کنید
یا حتی اگر به نظرتون میاد که این بحث به درد شما نمی‌خوره خیلی راحت
ایمیل‌های مربوطه رو نادیده بگیرید و به انجام کارهای مفید بپردازید. این بحث
از نظر خیلی‌های دیگه مفید هست و می‌تونه به روشن شدن و جهت‌گیری فکری افراد
کمک کنه. به علاوه اینکه به نظر من بحث و مباحثه هست که می‌تونه بلوغ فکری
فردی و اجتماعی ایجاد کنه. متاسفانه این موردی هست که هیچ وقت به ما یاد داده
نشده. معمولا یا خودمون رو می‌کشیم کنار و یا به طرف مقابل با پرخاش و تندی
جواب میدیم.

در ضمن، آدم‌ها نباید همیشه *کار مفید* انجام بدن. خیلی مواقع نباید کار مفید
انجام داد! خیلی مواقع باید استراحت کرد، تفریح کرد، مباحثه کرد و وقت تلف
کرد. متاسفانه همگی می‌دونیم که میزان انجام کار مفید تو ایران و تو سازمان‌ها
و شرکت‌ها خیلی کمه، ولی همیشه خوب بلدیم از همه چیز شعار بسازیم!

--
ایریکس

On Sun, Dec 4, 2011 at 10:55, Mohammad reza kamalifard <sasydostan at gmail.com