[TehLUG-General] ایجاد گروه در مسنجر های موبایل

Hossein Kamkar soosha.com at gmail.com
Tue Mar 3 21:42:36 IRST 2015

@Amir-Karimi

من به حرف دیگران کاری ندارم، وقتی کارهام تو لینوکس سریعتر و بهتر انجام میشه
دلیلی نداره به خاطر حرف دیگران که نمیدونن نرم افزارهای آزاد چیه برم سراغ
ویندوز! تازه این رو دسکتاپه، تو طراحی وب که ویندوز و مک هیچ جایگاهی ندارند
و احدی نمیتونه منو راضی کنه بیام رو ویندوز سرور یا php رو ول کنم. :D
اون چیزایی که تو ایمیل قبلی گفتم بیشتر یه حس ناامیدی از lug بود، وقتی اولین
بار فهمیدم تو ایران، تو هر شهرش lug داریم، خیلی خوشحال شدم، گفتم بالاخره یه
عده پیدا شدن که همفکر من هستند و انقدر فعال هستند که پیگیر این کارها هم
هستند!
تو فوروم ها اینجوری نیست، جوملا، وردپرس، نیوک، phpBB و....، فکر میکنن وظیفه
ات اینه که جوابشون رو بدی و مشکلشون رو حل کنی، اپن سورس هم مساوی با free
میدونن! به خاطر همین lug تهران خیلی توجهم رو جلب کرد. افرادی که فقط مصرف
کننده نیستند.
من دانشگاه باید برم، کار هم هست، متاهل هم هستم، خیلی دوست دارم تو جلسات
باشم اما اومدن به جلسات حضوری برام خیلی سخته، این که به جز این میل لیست
راهی برای ارتباط با بقیه اعضای لیست نیست باعث ناامیدیه. من به عنوان ناظر
خارجی لاگ رو جلساتی میبینم که به طور مرتب برگزار میشه و توی هر جلسه در مورد
موضوعات جالبی صحبت میشه و خداحافظ تا 2 هفته دیگه!
همین الان هم احساس میکنم دارم آف تاپیک صحبت میکنم و عذاب وجدان دارم و اصلا
حس خوبی نیست!!