[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Saeed Farahani psproot at gmail.com
Sat Jan 25 16:59:21 IRST 2014

دوستان یه داستان قدیمی شنیدم شاید شما ها هم شنیده باشید. کلا علاقه ای به
داستان گفتن ندارم برای همین اگه بخوام بخش های بولدش رو بازگو کنم قضیه از
این قراره که یه شخص پولداری مشکل بینایی پیدا میکنه همه دکتر ها هم از بهبودش
نا امید بودن یک کشیشی پیدا میشه بهش میگه مشکلت با رنگ سبز رفع خواهد شد و
برو همه دورو برت رو سبز کن. بعد ۶ ماه کشیش میره به قصر طرف میبینه همه چی
سبزه از خدم و حشم تا در و دیوار همه چی سبز و سبز پوشه. وقتی طرف کشیش رو
میبینه و ازش تشکر میکنه و میگه که برای اینکه همه چی سبز شه x میلیون دلار
هزینه کردم. کشیش هم از این هزینه طرف تعجب میکنه و بهش میگه به جای اینهمه
خرج کردن میتونستی یه عینک سبز به چشمات بزنی.

الانم با این بحثی که در رابطه با پراویسی مطرح شد به نظر شما بهتر نیست ماهم
اون عینک رو به چشم بزنیم تا اینکه بخوایم زندگیمون رو شخم بزنیم؟
ما باید به یک چیزی هم توجه کنیم. این حرکت اجتماعی درسته که موجب تنبیه و
شاید اصلا برشکست شدن گوگل بشه ولی یادتون باشه این گوگله که برای ما تکنولوژی
میاره و گوگل این رشد تکنولوژیکی رو به پشتوانه ما انجام میده. این یعنی با
ضربه زدن به گوگل به صورت غیر مستقیم به خودمون ضربه میزنیم. حالا نه فقط گوگل
کلا منظورم غول های نرم افزاری و سخت افزاری دنیاست.