[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Ali Sadattalab xbox3000 at gmail.com
Sat Jan 25 20:24:44 IRST 2014

از نظر من حذف عمدی گوگل از زندگی مثل یه جور مازوخیسم سایبری تلقی می‌شه!
On Jan 25, 2014 7:54 PM, "Amir Hossein" <blackworld.2035 at gmail.com> wrote:

راستی من برای امر خطیری همچون این قضیه رمز بازی و اینا هیچوقت از گنو
پرایوسی گارد استفاده نمیکنم! مال خودم فرندلی تره اما ذکر یک نکته مهمه:

آقای مجری: چرا گنو/لینوکس با این همه خدمات خوب و لذت بخش رایگان ان؟؟؟؟؟؟؟!

فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم !

2014-01-25 Amir Hossein <blackworld.2035 at gmail.com>

مهدی عزیز،