[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Behnam Tavakkoli b.tavakkoli at gmail.com
Sun Jan 26 13:03:08 IRST 2014

سعیدجان به نظر من حرفات از لحاظ تکنیکال تا حدی درسته، این که اگر سایت تجارت
الکترونیک داشته باشی باید روی ورودی‌های گوگلت کار کنی و خیلی موارد دیگه،

اما بیا کمی عمیق‌تر به حرف‌هایی که اشکان زد نگاه کنیم، شاید شما هم بخواهی
مثل من به استفاده از سرویس‌های گوگل ادامه بدهی اما فکر کردن در این زمینه
اشکالی دارد؟ به نظرم اگر شما در مورد تبعات و اتفاقاتی که می‌افتد آگاه باشی
و استفاده کنی بسیار بسیار بهتر از آن است که در این مورد ناآگاه باشید و
استفاه کنید.

2014-01-26 Saeed Farahani <psproot at gmail.com>

--

<http://www.buysoft.ir/>−−−−−−