[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Shokoofeh Hoseini hoseini.shokoofeh at gmail.com
Sun Jan 26 14:26:35 IRST 2014

ولی به نظر من این یه مزیت محسوب میشه که با یه اکانت همه ی سرویسهایی رو
که میخای داشته باشی...
چند وقت پیش که گوگل, سرویس گوگل ریدر رو خارج کرد من کلی ناراحت شدم و
اصلا میخاستم تحریمش کنم بابت این موضوع....من با بخشی از حرفای شما
موافقم که میگین ما رو به انحصار خودشون در میارن شرکتهایی مثل
گوگل....ولی داشتن یه اکانت و سرویس های مختلف گرفتن ازش چیزی نیس که به
سادگی بتونم ازش بگذرم....ضمن اینکه سعی میکنم پرایوسیم رو حفظ
کنم....ولی همونطوری که گفتم همه ی شبکه های اجتماعی و سرویس های
اینترنتی یک جور تهدید محسوب میشن...تهدید نقض حریم شخصی افراد....

--
shokoofeh hoseini