[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Amir Hossein blackworld.2035 at gmail.com
Tue Jan 28 21:06:19 IRST 2014

توی این 38 ایمیل اگر هر کدوم 10 دقیقه میانگین تفکر و نوشتنشون طول کشیده
باشه میشه 380 دقیقه معادل 4 بازی فوتبال بدون احتساب زمان صرف شده ی تعداد
افرادی که این ایمیل ها رو خوندن مصرف شده!
پیشنهاد میکنم این بحث رو دیگه ادامه ندیم دوستان فرسایشی شده خود طراحی سوال
آقای مهدی عزیز به گوناگونی نظرات پی بردن و برای ادامه این پروژه شون خودشون
باید تصمیم بگیرن.
ببخشید البته جسارت بود.

2014-01-28 Saber Rastikerdar <saber.rastikerdar at gmail.com>