[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Ashkan Ghassemi ashkan at tehlug.org
Fri Jan 31 20:49:55 IRST 2014

آسمون ریسمون بافی نکن امیرحسینِ جهان سیاه. اولا در مورد اکانت تهران‌لاگ
که میگی، هر کسی میتونه یکیش رو داشته باشه (مادامی که دوست داشته باشه
مسئولیتی هم توی جمعش بر عهده بگیره). لازمه‌اش ارسال یه ایمیل کوتاهه. هیچ
مشکلی وجود نداره که تو پای سی‌-اسپن تخمه نمیشکونی و اسم عروسک‌های سیاسی
رو از حفظ بلد نیستی و وقتت رو با چیزهای مسخره‌ای مثل سیاست و اصطلاحات
باکلاسش تلف نمیکنی. خیلی هم خوبه. منتها مشکل از اونجا شروع میشه که فکر
میکنی بقیه نشستن پای کانال شش تلویزیون و صحبتهای حسن عباسی. این نگاه از
بالای بی‌معنی خودت و نادون و فاقد شعور پنداشتن دیگرانه که باعث میشه
جوابهای رک و با صراحت لهحه هم دریافت کنی. یاد بگیر با این واقعیت زندگی
کنی و بیخودی هم غرغر نکن در موردش.

*‌ پی‌نوشت: ارتشبد (سردار) کیت الگزندر، مدیر آژانس امنیت ملی ایالات
متحده و سپبهد بازنشسته‌ی ارتش (سردار) جیمز کلپر، مدیر سازمان اطلاعات ملی
ایالات متحده است.