[Tehlug-OffTopic] Google Free Life

Amir Hossein blackworld.2035 at gmail.com
Fri Jan 31 21:17:57 IRST 2014

راستی ، تهران لاگ مشکلش همینه دیگه! همینکه هرکی با یه ایمیل کوچیک و یه ور
کارها رو گرفتن اکانت از اونجا میگیره باعث میشه که افرادی مثل شما از این
اکانت استفاده کنن و اگر چیزی از جامعه شناسی حتی اطلاعات کمی داشته باشی
میفهمی که بقیه حس میکنن شما مدافع منافع و قوانین اون جمع هستین ولی عملا با
منحرف کردن این بحث واقعیت رو مشخص میکنین! چرا ؟ چون فقط عملا وقت هم منو هم
بقیه رو (خودت که چیزی از دست ندادی شاید یه سریال ریز از فارسی وان رو) بابت
یکی بدو و دفاع از خودم در مقابل هیچی و تفرقه اندازی شما و مغلطه مرسوم گرفته
شد ! همیشه افرادی مثل من بهشون نیازه که نه تنها خودشون از همه رک تر و صریح
تر حرف میزنن بلکه نیاز مردم اطرافشون رو برای نشانه رفتن انگشت هاشون که بگن
این همون آدم بدست بر طرف میکنن! آره ، من آدم بده! در ضمن تا الان (خوبه که
تاریخچه اش هست) کسی جز شما با من اینطوری حرف نزده و البته شما هم که ادبیاتت
شناسنامه ات رو مشخص میکنه پس مهم نیست :)
 درگیر باش